________♥♥♥♥♥♥♥♥♥__________________________
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_____________♥__________
___♥♥♥♥♥♥________♥♥♥___________♥♥♥________
__♥♥♥♥♥______________♥________♥♥♥♥♥♥______
_♥♥♥♥♥___________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_
_♥♥♥♥♥______________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____
__♥♥♥♥♥______________♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥_____
___♥♥♥♥♥♥_________♥♥♥______♥♥♥♥___♥♥♥♥___
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥__________♥♥__
________♥♥♥♥♥♥♥
♥♥__________________________
--------------------
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
L Ü T F E N A R K A D A Ş L A R I N I Z I
██......██....█...█....███....████
█.█....█..█...█...█....█...........█
█..█...███...█...█....███.......█
█.█....█..█....█.█.....█...........█
██.....█..█.....█.......███.......█
E D İ N İ Z ...
╔═══════════════════════════════════════════════╗
║Bu gün Türk Bayrağını yakarak,
║Vatanıma göz dikerek,
║Mehmetçiğime ateş ederek,
║Mutlu olacaklarını sanan,
║Gafillere, teröristlere ve nankörlere,
║Sadece üç kelimelik bir mesajım var:
║"UNUTMAM,UNUTTURMAM,AFFETMEM!"
╚═══════════════════════════════════════════════╝