19/05/2026
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ilçemizde coşkuyla kutlandı.
Kutlama programı kapsamında ilk olarak 100. Yıl Uğur Mumcu Parkı Atatürk Anıtı önünde çelenk sunma töreni gerçekleştirildi.
Kutlama programı daha sonra Övgü Terzibaşıoğlu Anadolu Lisesi bahçesinde devam etti. Programa Karabağlar Kaymakamı Mehmet Özer, Karabağlar Belediye Başkanı Helil Kınay, Garnizon Komutanı Personel Albay Serkan İçöz, Karabağlar İlçe Milli Eğitim Müdürü Aydın Yüzbaşıoğlu, daire müdürleri, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
Program kapsamında Atatürk’ün Gençliğe Hitabesi ve Gençliğin Ata’ya Cevabı seslendirildi. Öğrenciler tarafından hazırlanan şiirler, müzik dinletileri ve sportif gösteriler izleyiciler tarafından büyük beğeni toplarken, gençlerin enerjisi ve bayram coşkusu programa renk kattı.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları, birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleştirilen etkinliklerin ardından sona erdi.