16/09/2022
İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Ali Musa BİNA okulumuzu ziyaret ederek öğrencilerimizle tanıştılar. Yeni eğitim öğretim yılında İlçe Müdürümüz öğrenciler gününü de kutladı, başarılı bir eğitim öğretim yılının gerçekleşmesi temennileriyle okulumuzdan ayrıldı.