02/06/2026
🌳📄 Kullandığımız her kağıt, doğadan eksilen bir yaşam kaynağıdır.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’nın 2026 yılı Haziran ayı “Kağıt Atık Ayı” teması kapsamında; kağıt atıkların ayrı toplanmasının ve geri dönüşüm süreçlerine kazandırılmasının önemine dikkat çekiyoruz.
Geri dönüştürülen her kağıt;
♻️ daha az ağaç kesimi,
💧 daha az su tüketimi,
⚡ daha az enerji kullanımı demektir.
Kağıdı doğru ayrıştırarak hem doğal kaynakların korunmasına hem de sürdürülebilir geleceğe katkı sağlayabiliriz.
Çünkü her geri dönüşüm, doğaya yeniden nefes olmaktır. 🌱