13/05/2017
"Saglik Bakanligimizin sağlık okuryazarligini arttırma politikası doğrultusunda 13 Mayıs 2017 de Uskudar ilçemizde Belediyemiz İlce Sağlık Müdürlüğümüz ve gönüllü katılımlarıyla İstanbul Universitesi Tip Fakültesi öğrencilerinin Yeryüzü Doktorları nin ortak katılımıyla Üsküdar halkına Diabet Farkındalığı yaratmak icin ;parmak ucu kan şekeri ölçümü,diabet hastalığından şüphelenmek icin klinik bulgular hakkında bilgilendirme ve broşürlerin dağıtımı yapılmıştır.Vatandaslarimizda diabet farkındalığı "DİABETİ FARK EDİN" "KONTROLUMDESİN SEKERİM" sloganlı çalışmamıza lojistik ve maddi destekleri icin Uskudar Belediye Başkanımız Hilmi Turkmen,Bilimsel destekleri icin Kuzey Kamu Hastaneleri Birligi Genel Sekreterliğine,gonullu katılımları ve çalışmalarıyla İstanbul Universitesi Tip Fakültesi öğrencilerinize Uskudar İlce Sağlık Mudurlugu olarak tesekkur ederiz"