22/04/2026
Okullarımızda son günlerde yaşanan gelişmelerin ardından, öğrencilerimizin huzuru, güvenliği ve sağlığı için idare ve öğretmenler olarak bir dizi önlem almış bulunmaktayız.
Bizler için her bir evladımızın yüzündeki tebessüm, attığı her adım ve kurduğu her hayal çok kıymetlidir. Bu sorumluluğun bilinciyle, daha güvenli ve daha huzurlu bir eğitim ortamı oluşturmak adına çalışmalarımızı titizlikle sürdürüyoruz.
Bu süreçte en büyük gücümüz; birlik, beraberlik ve karşılıklı anlayıştır. Kırmadan, incitmeden, empatiyle hareket ederek; çocuklarımızın kalbine korku değil, umut yerleştirmek hepimizin ortak görevidir.
Rabbim tüm evlatlarımızı her türlü kötülükten muhafaza eylesin. Okulumuzu huzurla, güvenle ve sağlıkla dolu bir yuva haline getirmeyi bizlere nasip etsin. Kalplerimize sükûnet, dilimize güzel sözler, davranışlarımıza merhamet versin.
Velilerimizin, öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin bu süreçte göstereceği anlayış ve destek için teşekkür eder; daha aydınlık, daha güvenli yarınlarda hep birlikte yürümeyi temenni ederiz.
Sevgiyle, saygıyla…Şaban DEMİRTAŞ