29/06/2022
20 sene önce tohumundan yetiştirip izmire gönderdiğim fidandan 3 adet kozalak geldi. Torunum olmuş gibi sevindim. Kozalakları 15 gün kalorifer üzerinde tuttum. Açılınca tohumlarını aldım. Bugün veya yarın bu tohumları saksılara ekeceğim. Yeni torunlarım olacak. Çok mutluyum. Size de nasip olsun inşallah.