05/03/2026
İpsalalı hanımlarımızla birlikte, Edirne Belediyesi tarafından düzenlenen iftar programına katıldık. Ardından, Selimiye Camii'nde teravih namazımızı hep birlikte kıldık. Bu özel akşamda birlik ve beraberliğimizi pekiştirerek, Ramazan’ın manevi atmosferini birlikte yaşadık. Katılan herkese teşekkür eder, Ramazan’ın hayırlara vesile olmasını dileriz.