04/09/2025
Millî Eğitim Bakanlığının düzenlediği, ülke genelinde büyük ilgi gören 2. Ulusal Sıfır Atık Yarışması'nın ödül töreni, İstanbul Ahmet Keleşoğlu Fen Lisesinde coşkulu bir atmosferde gerçekleşti.
Yarışma; "Çizgi Roman", "Atıktan Sanata İleri Dönüşüm" ve "Yaşayan Okul Bahçeleri" olmak üzere üç farklı kategoride düzenlendi. Türkiye'nin dört bir yanından okul öncesinden liseye kadar farklı kademelerden 20 bine yakın öğrencinin ve okulun katılım sağladığı yarışmada çevreye duyarlı, yaratıcı ve özgün projeler ödüllendirildi.
Yarışmanın bir diğer kategorisi olan "Yaşayan Okul Bahçeleri" kategorisinde, 72 ilde seçilen okullara "Çevre Beratı" verildi. Bu kategori, doğayla bütünleşen eğitim ortamlarının ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.
"Yaşayan Okul Bahçeleri" kategorisinde Türkiye derecesi yapan okulumuz İnegöl İlkokulu idarecilerimizi, öğretmenlerimizi, öğrencilerimizi ve velilerimizi tebrik ederiz.