07/12/2025
DOKSANLI VE İKİBİNLİ YILLARDA DOĞUDA GÖREV YAPMIŞ BİR KOMUTANIMIN YAZISI.
OKUYUN…
YAŞI 40’IN ALTINDA OLANLAR BUNLARI BİLMEZ, OKUYUN…
ÇÜNKÜ O TARİHTE DAHA 10 YAŞINDAYDILAR…
ÜMİT ÖZDAĞ’IN BESLEMESİ, AĞZI SÜT KOKAN BEBELER BUNLARI BİLMEZ…
👇
90’lı yıllarda askerliğini doğuda yapmamak için araya adam koyanı mı ararsın, doğuda görev yapmamak için torpil arayanı mı ararsın; bu ülkede ne ararsan vardı.
Şırnak Besta’da, taburumda bir tane zengin evladı yoktu.
Şimdi bakıyorum da PKK’nın silah bırakmaması için birileri kıçını yırtıyor.
Kaçınız Düğün Dağı’na, Eşek Mağaraları’na, Cehennem Deresi’ne, Havşa’ya, Yeşil’e, Cudi’ye ve Gabar’a sırtında 45 kg yükle çıktı?
Kaçınız o dağlara 60’lık havan taşıdı?
Kaçınız o dağlarda aylarca iki taş arasında hiç uyumadan, gündüz 12’den ertesi gün sabah 7’ye kadar nöbet tuttu?
Kaçınız mayınlar arasında yürüdü? Kaçınız pusu attı?
Aranızda karda, yağmurda, tipide 12 saat pusuda kalan var mı? Bizzat bunları yaşayan bir kardeşiniz olarak yazıyorum:
PKK’nın silah bırakmasına karşı çıkanlar, bunları yaşayıp öyle konuşsun. Bize hikâye anlatmayın.
Allah sabrımızı artırsın inşallah.
Sene 1994, Tunceli Ovacık’ta idim. Her gün ya baskın yedik ya taciz… Tim olarak pusu mevziine çıkardık. -25, -30 dereceleri gördüm.
Baskına uğrayan karakollara desteğe giderdik. Üstün hizmet belgesi verdiler; neye yarar? Bir gecede 8 silah arkadaşım şehit düştü, birlik komutanımız yüzbaşımız şehit oldu. İzine gelirken yolda pusuya düştük; kobra 10 saniye geç kalsa belki de o mertebeye ben de dahil olacaktım. Kısaca: Terör bitsin.
Bu ülkenin insanları çok acılar çekti. Terör bitsin artık..