09/06/2026
İl Emniyet Müdürümüz Sayın Rüştü YILMAZ, Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğünde düzenlenen yemek programında personelimizle bir araya geldi.
Yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Sayın Müdürümüz, görevli personelimize çalışmalarında başarılar dileyerek, göstermiş oldukları özverili ve fedakâr hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Ayrıca, vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği için görevlerini büyük bir sorumluluk bilinciyle yerine getiren personelimizin çalışmalarının önemine vurgu yaptı.