22/02/2026
Kıymetli Gölhisarlılar; Kurumumuz Toplum Sağlığı Merkezi tarafından İlçemiz içme suyu depolarına giren/girecek olan suların tüm analizleri ve kontrolleri siz halkımızın güvenli şekilde tüketmeleri adına düzenli şekilde yapılmaktadır. Bu yüzden evlerinizde akan çeşme sularınızı gönül rahatlığı ile tüketebilirsiniz.
📣Lakin kurumumuzca analizleri yapılmamış olan dağ, ova, yol kenarı sularının içilip içilemeyeceği hususunda basit cihazlar ile yapılan ölçümlere itibar etmeyiniz. Bu cihazlar sadece sudaki mineral düzeyi hakkında bilgi vermekte olup, suyun içilebilirliği için gerekli olan 17.02.2005 Tarih ve 25703 Sayılı resmi gazetede yayınlanan İnsani tüketim amaçlı sular hakkındaki yönetmeliğe göre [ bakteri, parazit, kimyasal karışım, radyoaktif karışımı vs birçok hususta] ölçüm yapamamaktadır. Bu yüzden bu kaynaklari kullanırken dikkatli olalım. 💦💧Heleki bu sulara karışımın çok olduğu bol yağışlı bu dönemlerde kesinlikle bu kaynakları içme suyu olarak kullanmayalım.