23/04/2026
İLÇEMİZDE NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLANDI
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları, Kaymakamımız Cihat KOÇ'un katılımlarıyla 26 Kasım İlkokulu'nda gerçekleştirildi.
Kutlama programına Kaymakamımız Cihat KOÇ, 2. Kolordu Komutanı Tümgeneral Ferat VURAL, Gelibolu Belediye Başkanı Dr. Ali Kamil SOYUAK, 18. Mekanize Piyade Tugay Komutanı Tuğgeneral Haluk ERDEM, protokol üyeleri öğrenciler, öğretmenler ve vatandaşlarımız katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından günün anlam ve önemini belirten konuşma ile başlayan kutlama programı, şiirlerin okunması, öğrencilerin gösterisi, halk oyunları gösterisi, beden eğitimi gösterileri, müzik eşliğinde gösteri ve çeşitli yarışma etkinlikleri ile devam etti.
Programda, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı münasebetiyle ilkokul ve ortaokullar arasında düzenlenen şiir, resim ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilere, Kaymakamımız Cihat KOÇ ve protokol üyeleri tarafından hediyeler verildi.
Kaymakamımız Cihat KOÇ, coşkulu ve heyecanlı geçen programın sonunda, programın hazırlanmasında emeği geçen okul yöneticilerine, öğretmenler ve öğrencilere teşekkür etti.