02/06/2026
İlçemiz Kaymakamı Ahmet ALTINTAŞ başkanlığında; Hükümet konağı konferans salonun da mahalle muhtarları ile kamu kurum temsilcilerinin katılımıyla muhtarlar toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda mahallelerimizin ihtiyaç ve talepleri tek tek dinlenerek, çözüm süreçlerine dair ilgili kurum amirleri ile istişarelerde bulunuldu. Ardından muhtarlarımıza yönelik olarak hizmet içi eğitim sunumu gerçekleştirildi ve toplantı sona erdi.