07/05/2026
Sayın Kaymakamımız Mehmet Yıldız başkanlığında “Okul Güvenliği Toplantısı” gerçekleştirildi.
Sayın Kaymakamımız başkanlığında, Kaymakamlık toplantı salonunda düzenlenen toplantıya; İlçe Jandarma Komutanı, İlçe Emniyet Amiri, İlçe Milli Eğitim Müdürü ile okul müdürleri katıldı. Toplantıda, öğrencilerin huzur ve güven içerisinde eğitimlerini sürdürebilmeleri için alınan ve alınması planlanan tedbirler kapsamlı şekilde ele alındı.
Toplantıya başkanlık eden Sayın Kaymakamımız Mehmet Yıldız, okul güvenliğinin sadece fiziki önlemlerle sınırlı kalmaması gerektiğini vurgulayarak; insan faktörü, dijital ortamlar ve kurumsal süreçleri kapsayan çok yönlü bir güvenlik anlayışının önemine dikkat çekti. Bu doğrultuda, tüm okullarda mevcut güvenlik tedbirlerinin en üst seviyeye çıkarılması talimatını verdi.
Okul idarecileri ve öğretmenlerin eğitim süresince okul içerisinde aktif denetim görevini sürdürmesi, tanınmayan kişilere karşı dikkatli olunması ve gerekli durumlarda derhal kolluk birimlerine bilgi verilmesi hususları da önemle vurgulandı.
Toplantıda, kurumlar arası iş birliği ve koordinasyonun artırılarak ve gerekli tüm güvenlik tedbirlerinin alınarak öğrencilerimizin güvenli bir eğitim ortamında eğitim-öğretimlerini sürdürmeleri karar altına alındı.