Ak Sevdalı Osmanlı Kadınları

Ak Sevdalı Osmanlı Kadınları Sevdası AK Kadınlar İşbaşında

31/10/2024

Neymiş?
Erdoğan, dünyanın en zenginleri listesindeymiş!
Türkiye'nin yalı boylarında, sahil koylarında, tatil beldelerinde, en lüks muhit, site ve rezidanslarında kimler oturur? %90 CHP. Erdoğan 23 yıldır iktidarda. 50 yıldır da Türk siyasi hayatının içinde, daima zirvede. Böyle bir babanın oğulları bakkal dükkanı işletecek değildi. Onlarla ortak iş yapanlar için Erdoğan'ın ismi bile yeterli. Berat Albayrak'ın ailesi Erdoğan dönemi zenginlerinden zaten değil.
CHP'nin bu değirmenin suyu nereden geliyor asıl? Ne katkısı var ülkeye? Yurt dışında paralarımızı çar çur edebilmelerinin kaynağı ne? Hepsini toplasak bir Selçuk Bayraktar etmez.
İki sorum daha var. Birincisini bir sürü CHP'liye sordum. Tek cevap alamadım. "Biz dört kardeş, altında ahır olan 60 metrekare bir evde doğduk" diyen İstanbul BB Ekrem İmamoğlu'nun ailesi, altında ahır olan atmış metrekare evden milyarlık servete nasıl ulaştı?
İkinci olarak; Ben, KKTC/DAÜ'de okudum. Ekrem'in İstanbul'a yatay geçiş yaptığı Girne Amerikan'ı üniversite yerine bile koymazdık. Benim okuduğum Doğu Akdeniz Üniversitesi'nde, Lefkoşe'deki Yakın Doğu Üniversitesi'nde bir de Lefke Üniversitesinde çuvallayanlar, başaramayanlar uydurukta olsa bir diplomamız olsun diye Girne Amerikan'a geçerdi o zamanlar(Okulun şu anki durumunu bilmiyorum ama Ekrem benden önce okuduğuna göre onun zamanında daha da kötü olmalı. Kampusü bile olmayan, bir binada, ismine üniversite dedikleri bir yerdi Girne Amerikan o zamanlar) Çoğu yerde denkliği bile olmayan o üniversiteden İstanbul'a nasıl geçti Ekrem?
Alışmışsınız dindarların Türk filmlerinde hizmetçi rolünde oynamasına tabi. Müslüman, zekât ve sadakasını eksiksiz veriyor, harama bulaşmıyorsa, ticaret yapması da zengin olması da günah değildir. Siz günahı ülkenin en ballı yerlerinin %90'ını işgal etmiş CHP'ye sorun. Bu milletin Mustafa Kemal'e bahşettiği mal varlığının ÇOĞUNUN nasıl olup CHP'ye miras bırakıldığını sorun (Çankaya Köşkü de dahil CHP'ye miras kalmıştır. CHP köşkü devlete PARAYLA satmıştır. Yani savaştan yeni çıkmış bu fakir milletten köşk için iki kez para çıkmıştır) İsmet İnönü'nün zamanının en büyük Milli Piyango ikramiyesini nasıl kazandığını sorun...

31/10/2024

Devlet Bahçeli'nin, Öcalan'ı mecliste konuşturma çağrısı benim için ve hatta bence tüm vatanseverler için ASLA kabul edilemez bir durum. Fakat düşünüyorum; Bahçeli'nin belediye seçimlerinde "şura sizin olsun, bura bizim olsun" gibi HDP/DEM ile gizli ve kirli pazarlıklar yaptığını duyanınız var mı? PKK'ya PKK diyemediğini, terör örgütü olarak nitelendirmediğini söyleyebilecek olanınız var mı? Belediyelerinin teröre ve teröristlere yardım ve yataklık ettiğini göreniniz var mı?
Evet, Öcalan çağrısı çok uç bir durum.
Fakaaat... Bir de güvenmek vardır ya hani. Hani gerçekten millete yanlış yapmayacağına güvendiğiniz liderler vardır. "Bunu yapıyorsa vardır bir sebebi" dedirten gözü kapalı güvenebileceğiniz insanlar vardır. Erdoğan benim için öyle.
Hataları yok mudur? Elbette vardır. Neticede biz lideri kusursuz addeden, tanrılaştıran, tekleştiren bir kitle değiliz. Ama vatan sevgisinden zerre şüphem olsa bunca yıl yolundan gitmezdim.
Bahçeli'nin de Türkiye'nin kaderini etkileyecek kritik olaylarda nasıl pozisyon aldığına defalarca şahit olduk, oluyoruz.
CHP, HDP/DEM yıllardır ittifak halindeler. CHP'nin bir kez, enine boyuna PKK'yı gündem yaptığını duydunuz mu? Bir kez, adamakıllı PKK'ya silah bırakma çağrısı yaptıklarını duydunuz mu? Terörle iltisaklı kişi veya kurumları yüksek perdeden seslendirdiklerini duydunuz mu?
Yaptıkları tek şey; gevelemece, dilinin ucuyla laf çevirmece, ama lı fakat lı cümleler kurarak hedef saptırmaca...
Devlet Bahçeli'nin çıkışını değerlendirirken bunları da göz ardı etmeyin.

01/03/2022
15/07/2021

15 TEMMUZ SORULARI

SORU 1- Madem darbeyi Erdoğan tezgâhladı, elinde sadece AYYILDIZLI BAYRAĞIMIZ olan vatandaşlarımıza ateş açanları neden siz savunuyorsunuz?

SORU 2- Sizin deyiminizle şayet darbeyi tezgahlayan Erdoğan olsaydı, yine de bu tezgâha uyarak masum vatandaşlara ateş edenler hain olmuyor muydu?
Her halûkarda sizin 'tiyatro' dediğiniz bu olayın içinde rol alanların karşısında olmanız gerekmiyor mu?
Neden her içeri atılan FETÖ'cü için siz yaygara koparıyorsunuz?

SORU 3- Köprüde şehit edilen vatandaşlara darbeci askerlerin değil, gizlenmiş bir keskin nişancının ateş ettiğini iddia ettiniz.
Velev ki bu deli zırvası iddianıza inanmış olalım.. O halde söyler misiniz, o keskin nişancı onca insanı katlederken köprüdeki savunduğunuz ve masum olduğunu iddia ettiğiniz hainler ne yapıyordu?
İzliyor muydu?
Neden? Türk Silahlı Kuvvetlerinin vatansever askerleri vatandaşına saatlerce ateş edildiği yerde köprüde durup izler miydi?
Ve neden kendilerine polis hoparlöründen defalarca "SİLAH BIRAK" çağrısı yapılmasına rağmen silahlarını sabaha kadar bırakmadılar?

SORU 4- 'Köprüde başı kesilen asker' yalanıyla acitasyon yapanlar ve buna inananlar neden aynı köprüde şehit edilen 34 polis+sivil vatandaşımızı HİÇ anmaz?

SORU 5- 'Köprüde başı kesilen asker' ve 'keskin nişancı' algısıyla sulandırdığınız hain darbe girişiminin pekçok ayağı var.
Sadece Ankara Gölbaşı Özel Harekat Merkezine helikopterle düzenlenen saldırıda 42 Özel Harekat Polisimiz şehit oldu.
İstanbul ve Ankara'da sayısız noktalarda darbecilerin işgal girişimleri, silahla halka ateş etme görüntüleri, aynı zamanda helikopterlerden ve uçaklardan da miletin üzerine yağdırdıkları ölüm kayıtları mevcut..
O gecenin sonunda toplamda 251 insanımız şehit oldu. Bu insanlar sizin düşmanınız mı ki 15 Temmuz'u 'köprüde başı kesilen asker'e indirgiyorsunuz?

SORU 6- Siz hain misiniz? Yoksa kendini vatansever sanan, ama 15 Temmuz'a tiyatro diyecek kadar salak bir kukla mı?

15 Temmuz'a 'tiyatro' diyorsanız tartışmasız bunlardan birisiniz.....

15 Temmuz Şehit ve Gazilerimize minnetle...
Rabbim o karanlık geceyi ihanetin karşısına korkusuzca dikilerek aydınlığa ulaştıran herbir cesur yürekten razı olsun....

Eteğimizdeki Taşları Dökmeye Devam...
05/04/2021

Eteğimizdeki Taşları Dökmeye Devam...

104 İmzalı Kepazelik - Nurcan Şahin ALEVLİ -Eteğimdeki Taşlar

23/03/2021

Adnan Menderes Istanbul'da bol şeritli, geniş geniş yolları yapmaya başladığında "Buraya uçak mı indireceksin? Ne gerek var böyle geniş yollara?"

Boğaz Köprüleri yapılırken "açız köprü bizi doyurmaz, asma köprü kurana kadar orman köylüsünü iş sahibi yapalım"

Keban Barajı yapılırken "Kurbağalar için göl yapıyorlar."

Sabiha Gökçen Yapılırken Kemal Kılıçdaroğlu: "Uçağın inmediği yere havalimanı yapan başka ülke gördünüz mü siz?"

Avrasya-Marmaray yapılırken "Savaş çıkarsa Yunanlılar bizi rahat işgal etsin diye yol hazırlıyorlar, deprem olursa denizin altındaki bu tünellerde insanlar ölecek, bunu yapana kadar yeni feribot güzergahları geliştirin"

Yavuz Sultan Selim Köprüsü yapılırken "Ağaçlar, ormanlar, doğa katliamı..."
Üçüncü havalimanı yapılırken " Atatürk'ün ismini yoketmek için yapılıyor"

Külliye yapırken " Atatürk'ün mirası orman çiftliği..."

Şehir hastaneleri yapılırken "Bukadar hastayı nereden bulacaksınız?"

Yollar, tüneller yapılırken "Bu paralarla kaç fabrika yapılırdı."

Osman Gazi Köprüsü yapılırken "Gereksiz, geçiş ücreti, benim vergilerimle...."

Kanal İstanbul yapılıyor ve "Rant, yandaşları zengin etme, ihanet, cinayet, deprem, doğa, ülkeyi talan ediyorlar, Katar emirinin annesi 44 dönüm arsa almış..." vesaire vesaire...

Hernekadar maliyetli olsalar da, bir kısmı şu an, bazıları ise yap işlet devret modeli gereği sözleşmelerinin bittiği anda-yakın bir gelecekte Türkiye ekonomisin mihenk taşları olan-olacak olan bu projelerin karşısında olanlar; Yanılıyorsunuz

Türkiye'ye, çocuklarımıza muazzam bir gelecek hazırlanıyor. Dört bir yandan gelirler akıtacak, yıllar geçtikçe değeri daha da iyi anlaşılacak devasa projeler hayata geçiriliyor.

Bedelsiz zafer olmaz.

"Yol yaptı..." ya indirgediğiniz bunca hizmeti, "benim vergilerimle..." diye engel olmaya çalıştığınız bunca emeği çöpe attırmanıza izin vermeyeceğiz.

Erdoğan geldiğinde gelişmiş Avrupa ülkelerindeki gibi bir ekonomiyi devralıp bunları yaptırmadı.
Erdoğan geldiğinde imkansızlıklar, yokluklar, krizler ülkesi olan Türkiye ekonomisini devralıp dünya standartlarına ulaştırmak için gecesini gündüzüne kattı.

Siz ! Herşeye büyük bir kin ve nefretle saldıranlar evet siz ! Yanılıyorsunuz !
Siz sürekli enerjimizi tüketiyorsunuz!..

"Yol, köprü, tünel yapacagına, parayı betona gömeceğine birkaç fabrika kur da insanların karnı doysun" demiş istemezükçü.

Kuş uçmaz, kervan geçmez, yol gitmez yere kim yatırım yapmak ister?

Yatırım ulaşımın/lojistiğin kolay ve ucuz olduğu yere yapılır. Yatırım maliyeti düşük yere yapılır. Yatırım astarı kılıfını geçmeyen yere yapılır.

Uzağı yakın eden yolları eleştiriyor, köprüleri eleştiriyor, tünelleri eleştiriyor..
Sonra da fabrika istiyor gerizekâlı..

Sadece Kuzey Marmara Otoyolu'nun 4. etabı bile ülke ekonomisine yıllık 2,5 milyar lira tasarruf sağladı.
Bunu anlamayan ahmaklara ne deseniz boş....

28/09/2020

MADDELERİ OKUDUĞUNUZDA FİRARİ BİR FETÖ'CÜ FALAN SANABİLİRSİNİZ.

OYSA....

📌Öcalan'a Özgürlük Platformu kurucularından biri.

📌 PKK'nın gazetesi Özgür Gündem'in bir dönem genel yayın yönetmenliği görevini yaptı.

📌 PKK teröristlerinin hendek kazma olayları esasında operasyon yapan Türk askerine karşı imza toplayan isimlerden biri. Askerimizi Cizre'de katliam yapmakla suçladı.

📌 Ermenistan'ın soykırım yalanları hakkında verdiği bir röportajda "Bahattin Şakir, Teşkilatı Mahsusa'nın siyasi masa şefi. Özellikle de Ermenilerin katledilmesinde, soykırım sürecinden birinci derecede sorumlu olan kişilerden biri olarak adı geçen insan. Tabii bir hekimin, özellikle de insanların katledilmesinde oynadığı rol hepimiz için çok ağır. Hep beraber, özellikle meslektaşları olarak utanç duymamak elde değil elbette." ifadelerini kullanmıştı.

Tüm hünerlerini sıraladığım bu kişi Türk Tabibler Birliği'nin başına seçilen çiçeği burnundaki yeni başkanı Şebnem Korur Fidancı.

29/08/2020

İŞTE SİZE BİR GURUR HABERİ DAHA

Türkiye’nin Doğu Akdeniz ve Libya’da attığı haklı ve kararlı adımlar sonrası bölgede gerilimi artırmak isteyen Fransa, Türkiye'nin ilan ettiği Navtex bölgesine Fransız fırkateyni gönderdi.

Fransa’yla birlikte Birleşik Arap Emîrlikleri (BAE) de, bölgeye savaş uçaklarını sevk etmişti. Türkiye’nin bütün uyarılarına rağmen Türk savaş gemilerinin eşliğinde sismik aramalar yapan Oruç Reis gemimize ani manevra yaparak tacizde bulunmak isteyen Yunanistan'a ait Limnos isimli fırkateyne, Kemal Reis adlı firkateynimiz müdahale etmişti. Yunan gemisi hasar görerek 'tersanelik' olurken, aynı günlerde bir başka olayın daha yaşandığı ortaya çıktı.

Fransız ve BAE medyasında yer alan haberlere göre, bölgede bulunan Fransız fırkateyni telsiz konuşmasında Yunan yetkililere "Gemimizin bütün dijital göstergeleri kilitlendi. Navigasyonumuz çalışmıyor. Silah sistemlerimiz ‘off’ konumuna düştü" diye mesaj iletmeye çalıştı.

Fransız gemisi “Üzerimizde tanımlayamadığımız yüzlerce cisim uçuyor. Bunların ne olduğunu anlayamıyoruz. Bütün sistemimizi kilitledi. Geminin bütün dijital sistemi kontrolümüzden çıktı. Bize kılavuz gönderin” diyerek yardım çağrısında bulunmak istedi. Ancak Fransız gemisinin bu yardım isteğinin Yunan Sahil Komutanlığına ulaştıramadığı ortaya çıktı. Bir süre bekleyen Fransız fırkateyni yardım gelmeyeceğini anlayınca bölgeden kaçmak zorunda kaldı.

Bu olaydan sonra “yüzen üs” adı verilen ABD’nin takip ve gözlem gemisi “acil koduyla” Girit’e geldi. ABD’den yapılan açıklamaya göre söz konusu gemi, bölgedeki faaliyetleri gözlemleyecek, Türkiye’nin nasıl bir sistem kullandığını çözmeye çalışacak.

YÜRÜYECEKSİN MİLLET YÜRÜRECEK ARDINDAN ❤REİS❤ 👊👊👊

26/08/2020

CHP ve İyi Parti HDP ile ittifak yaptıklarını kabul etmiyorlar.

Bir hesapla karşılarına çıkalım ve soralım o halde.;

%24 CHP'nin oyu olsa, hadi 2 puanda ben koyayım %26.

%8 İyi Parti olsa, hadi iki puan daha koyalım %10.
Etti mi sana %36?

Saadetten %1 gelse, hadi ona da 1 ekleyelim 2 olsun.
Etti mi sana %38?

Hadi diyelim ki Babacan'ın kurduğu Deva ve Davutoğlu'nun kurduğu Gelecek oyları da sizinle birleşsin. 2 puan diyelim.
Hadi buna da bol kepçeden verelim, 3 yapalım. Etti mi %41?

Hadi şizofren hayalı kuralım 41'e 4 daha ekleyelim, %45 olsun :)))

Peki bu %45 ile nasıl Erdoğan'ı deviriyorsunuz?"
diye sorun bunlardan birine.

Böyle bir hesapla karşılarına çıktığınızda tamm bir zafer sarhoşluğu içinde "HDP'yi unuttun" diyeceklerdir zaten 😉
Onlar HDP'siz bir halt edemeyeceklerini itiraf ettikten sonra HDP'yi de ekleyelim.

İlk turda amaç Erdoğan'ın %50+1 almasının önüne geçmek olduğu için her parti kendi adamını seçime soksun. Kendi tabanının oyunu sağlama alsın.
Bu şekilde de *VELEV Kİ* CHP+İyiParti+SP+Muharrem+Deva+Gelecek+HDP muhalif adaylarının hepsinin oy toplamıyla %50+1 almasının önüne geçilebilsin.

Eeee ikinci turda ne yapacaksınız?

Hiçbir denklemde HDP'yi dışarıda bırakamazsınız.

Seçim ikinci tura kalırsa ençok oy alan zaten başkan. Adayların %50+1 almasına gerek yok.

Bugün Ak Parti'ye en yakın oy alan CHP'nin oyu %23-26 bandında.

Yani ilk turda olduğu gibi ayrı ayrı adaylarla seçime girmeniz imkânsız. Tek bir aday göstermek zorundasınız.

Üst akıl harıl harıl çalışıyor. Ordan alıyor, ötekine koyuyor. Ötekinden alıyor berikine veriyor. Berikini tutuyor, araya sıkıştırıyor. Çarpıyor, bölüyor, topluyor, çıkarıyor...

Olmuyor olmuyor olmuyor :)))

Cumhurbaşkanlığı seçimleri yerel seçimlere benzemez.

Çıkarın İmamoğlu'nu, Mansur'u veya her kimi isterseniz Erdoğan'ın karşısına da görün bakalım kim kimi kucaklıyor ozaman.

Az önce ismini saydığım tüm o partilerin tabanından oy alıp ülke liderini seçmek istiyorlarsa gösterdikleri aday hem Atatürk'çü olacak, hem Apo'cu. Hem namaz kılacak, hem başörtüsü düşmanı. Hem milliyetçi olacak, hem bölücü. Hem hapisteki Demirtaş ve FETÖ'cüler için özgürlük isteyecek, hem "akp megri megri demişti, bitsin artık bu hasret demişti" diyecek.

Valla bunların hepsini midesinde barındıracak kimi bulurlar bilemem.

Bunların hepsini birden o seçmen kitlesine yutturacak en iyi aday bence Muharrem Ince'ydi. O da %30,6 oy aldı, "ADAM KAZANDI" diye kabullenip gitti sızdı hatırlatırım 😎

Şükürsüz, memnuniyetsiz, yüzleri hiç gülmeyen, insanlara mutsuzluk aşılayan lanetli bir kavim gibilerSürekli çamur atıyo...
23/08/2020

Şükürsüz, memnuniyetsiz, yüzleri hiç gülmeyen, insanlara mutsuzluk aşılayan lanetli bir kavim gibiler
Sürekli çamur atıyorlar
Peki ya kendileri olsaymış ?
⬇️⬇️⬇️

Böyle de Olabilirmiş - Nurcan Şahin ALEVLİ -Eteğimdeki Taşlar

-10 seçim yenilgisi alan Kılıçdaroğlu'na karşı açılmış bir isyan bayrağı mı?-Atatürk çizgisinden uzaklaşan CHP'ye altern...
14/08/2020

-10 seçim yenilgisi alan Kılıçdaroğlu'na karşı açılmış bir isyan bayrağı mı?

-Atatürk çizgisinden uzaklaşan CHP'ye alternatif olmak mı?

-Yoksa....... *Erdoğan'ı devirebilecek tek formül* olarak gösterilen formulün bir parçası olmak mı?

Bunların tamamını masaya yatırarak madalyonun kaç tane yüzü var bulmaya çalıştım.

Muharrem İnce'nin başlattığı hareket neyi amaçlıyor?

Gel Bakalım Muharrem - Nurcan Şahin ALEVLİ -Eteğimdeki Taşlar

Address

Fatsa

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ak Sevdalı Osmanlı Kadınları posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share