03/06/2026
MHP İl Başkanı Ayhan Sezer ve Teşkilat Yöneticileri Kamu-Sen’in Düzenlediği Programa Katıldı
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Eskişehir İl Başkanı Ayhan Sezer, il ve ilçe yönetim kurulu üyeleriyle birlikte Türkiye Kamu-Sen tarafından düzenlenen yemek programına katıldı.
Yoğun katılımla gerçekleştirilen programda kamu çalışanlarının gündemi, sendikal çalışmalar ile Eskişehir’in sosyal ve ekonomik gelişimine yönelik konular ele alındı.
Programda konuşan Türkiye Kamu-Sen Eskişehir İl Temsilcisi ve aynı zamanda Türk Büro-Sen Eskişehir Şube Başkanı Alp Arslan, Genel Başkan Devlet Bahçeli’nin ortaya koyduğu vizyon doğrultusunda faaliyet göstermenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek MHP heyetine “Hoş geldiniz” dedi.
Daha sonra söz alan Ülkü Ocakları Eskişehir İl Başkanı Gökhan Aker ise teşkilatların birlik ve beraberlik içerisinde hareket etmesinin kendileri açısından memnuniyet verici olduğunu ifade etti.
Programın son konuşmasını yapan MHP Eskişehir İl Başkanı Ayhan Sezer, göreve başladıkları ilk günden itibaren Kamu-Sen’in yanında olduklarını birçok kez dile getirdiklerini belirterek, bu desteğin bundan sonra da devam edeceğini söyledi.
Birlik ve beraberliğin önemine vurgu yapan Sezer, kamu çalışanlarının sorunlarının çözümünde iş birliği içerisinde hareket edeceklerini ifade etti. Kamu-Sen’in kamu çalışanlarının sesi olduğunu belirten Sezer, çalışmaların ve dayanışmanın artarak devam edeceğine inandığını söyledi. Ortak hedefler doğrultusunda her türlü desteği vermeye hazır olduklarını da sözlerine ekledi.
Yemek programı, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.