01/06/2026
Bölge Müdürlüğümüzde Mayıs Ayı Değerlendirme Toplantısı Düzenlendi 📝🌲
Bölge Müdürlüğümüz toplantı salonunda, 2026 yılı programları ve Mayıs ayı gerçekleşmelerinin ele alındığı değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Bölge Müdürümüz Serkan Karakurt'un başkanlığında düzenlenen toplantıya Bölge Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri, Etüt Proje Başmühendisleri, İşletme Müdürleri, Fidanlık Müdürü ve Müdür Yardımcısı,İşletme Müdür Yardımcıları, İşletme Şefleri, Ağaçlandırma ve Toprak Muhafaza Şefleri, Fidanlık Şefleri ve Kadastro Şefleri katıldı.
Toplantıda; 2026 yılı programlarının Mayıs ayı itibarıyla gerçekleşmeleri değerlendirildi. Ormancılık faaliyetleri ile ilgili diğer iş ve işlemlere ilişkin konular görüşülürken, tasarruf tedbirleri kapsamında giderlerin azaltılması ve gelirlerin artırılmasına yönelik çalışmalar ile yeni fikirler ele alındı.
Toplantının sonunda Bölge Müdürümüz Serkan Karakurt, tüm Şube Müdürlerine ve İşletme Müdürlerine; 2026 yılı program ve hedeflerine ulaşılması için azami gayret gösterilmesi, herhangi bir aksamaya mahal verilmeden ormancılık faaliyetlerinin titizlikle yürütülmesi hususunda talimatlar verdi ve özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.