12/06/2026
"Çevreme Duyarlıyım, Değerlerime Sahip Çıkıyorum" (ÇEDES) Yıl Sonu Kapanış Programı Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi
ÇEDES Projesi kapsamında sene boyunca millî, manevi ve ahlaki değerlerle donanmış bir gençliğin yetişmesine katkı sunmak amacıyla gerçekleştirilen faaliyetler, Pir-i Sami Hz. camiinde düzenlenen yıl sonu kapanış programıyla sona erdi.
Yoğun bir katılımla gerçekleştirilen programa; Vali Yardımcısı Nurullah Kaya, İl Müftüsü İsmail Fakirullahoğlu, Gençlik Spor İl Müdürü Fatih Çöpür, Kültür ve Turizm Müdürü Oğuzhan Kılıç, İl Millî Eğitim Şube Müdürü Hacı Ahmet Geçen, Müftü Yardımcıları Semiha Keleş, Rahmi Elen, Gençlik Spor Müdürlüğü şube müdürleri Atilla Uğurlu, Ertuğrul Köroğlu katıldılar.
Sene boyunca İl Millî Eğitim Müdürlüğü, İl Müftülüğü Diyanet Gençlik Hizmetleri ve Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliğiyle yürütülen faaliyetler kapsamındaki çalışmaların değerlendirildiği programda, sene içerisinde yürütülen Çedes müfredatının başarılı bir şekilde tamamlanmasında emek veren kurum temsilcilerine proje çalışanlarına ve koordinatörlerine teşekkür edildi.
İl Millî Eğitim Müdürlüğü, İl Müftülüğü/Diyanet Gençlik Hizmetleri ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün proje kapsamındaki çalışanlarının özverili faaliyetleri sayesinde programların verimli bir şekilde sürdürüldüğü ifade edildi.
Pir-i Sami Hz.Camiinin hem manevi, hem kültürel faaliyetlere elverişli ortamını ziyaret eden 370 öğrenci için, camii içerisinde ve bahçesinde birçok etkinlik düzenlendi. Erzincan Müftülüğü ve hayırseverlerin katkıları ile servis edilen çeşitli ikramlar, Gençlik Spor Müdürlüğünün özenle hazırladığı oyun istasyonları sayesinde gönüllü gençlerin ve görevlilerin de refakati ile güzel vakitler öğrenci ve öğretmenler ve ebeveynler tüm bu imkânlar için üç kurumun da yetkililerine teşekkürlerini ilettiler.