16/05/2026
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı II. Dönem Veli Toplantımız, 15.05.2026 tarihinde okulumuz konferans salonunda yoğun ve geniş katılımla gerçekleştirildi…
Toplantıda Okul Müdürümüz Abdullah ÇİFTÇİ tarafından öğrencilerimizin akademik başarıları, sosyal gelişimleri, okul disiplini ve eğitim süreçlerine yönelik bilgilendirmeler yapılarak okul-aile iş birliğinin önemine vurgu yapıldı.
Program kapsamında Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Yusuf USLU, Başkan Yardımcısı Taha NAS ile yönetim kurulu üyeleri Nadir AĞGÜN ve Şahin ÖNCÜ de velilerimize hitap ederek görüş ve temennilerini paylaştılar.
Ayrıca okulumuz Rehber Öğretmeni Esma BOLAT tarafından velilerimize yönelik “Aile İçi İletişim” semineri düzenlenerek aile içerisindeki sağlıklı iletişimin öğrenci başarısına etkileri hakkında önemli bilgiler verildi.
Toplantının devamında velilerimiz öğretmenlerimizle birebir görüşmeler gerçekleştirerek öğrencilerimizin eğitim süreçleri hakkında bilgi alma fırsatı buldular.
Katılım sağlayan tüm velilerimize teşekkür eder, öğrencilerimizin başarısı için iş birliği içerisinde çalışmaya devam edeceğimizi belirtmekten mutluluk duyarız.
📍 Gül-Celal Toraman Tarım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
https://gulcelaltoramanmtal.meb.k12.tr