13/02/2026
Erbaa Belediye Başkanı Ertuğrul KARAGÖL, Erbaa Orman İşletme Müdürü Hakan FAKİROĞLU’na iade-i ziyarette bulundu. Ziyarette, belediye ve Orman İşletme Müdürlüğü arasında yapılabilecek iş birliği konuları ele alındı.
Karşılıklı görüş alışverişinin yapıldığı ziyarette, Erbaa’nın doğal kaynaklarının korunması, ağaçlandırma çalışmaları ve çevre projeleri üzerine
değerlendirmelerde bulunuldu.
Orman İşletme Müdürü Hakan FAKİROĞLU ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, belediye ile ortak projelerde yer almaya hazır olduklarını söyledi. Ziyaret, iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.