06/06/2026
Metin Zülbiye Sarı Anadolu Lisesi'nde Coşkulu Mezuniyet Töreni
İlçemizin köklü eğitim kurumlarından Metin Zülbiye Anadolu Lisesi’nde 2025-2026 yılı mezuniyet töreni, 5 Haziran Cuma günü yoğun katılımla gerçekleştirildi. Öğrencilerin uzun ve emek dolu eğitim hayatlarının önemli bir dönüm noktasını simgeleyen tören, duygu dolu ve coşkulu anlara sahne oldu.
Mezuniyet programına İlçe Millî Eğitim Müdürü Gürkan Emeksiz, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenci velileri ve çok sayıda davetli katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törende öğrenciler tarafından çeşitli gösteriler sunuldu. Katılımcılar, öğrencilerin hazırladığı etkinlikleri ilgiyle takip etti.
Törende konuşan Okul Müdürü Metin Tuncay, mezun olan öğrencileri tebrik ederek, eğitim hayatlarının bu önemli aşamasını başarıyla tamamlamalarının gurur verici olduğunu söyledi. Öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimlerinde büyük emek harcadıklarını belirten Tunçay, “Bugün burada sadece bir mezuniyeti değil, aynı zamanda emek, azim ve kararlılıkla geçen yılların sonucunu kutluyoruz. Sizler, okulumuzun ve ailelerinizin gurur kaynağısınız. Bundan sonraki yaşamınızda sağlık, başarı ve mutluluk sizlerle olsun” ifadelerini kullandı.
İlçe Millî Eğitim Müdürü Gürkan Emeksiz de mezun olan öğrencileri kutlayarak, Öğrencilerin yetişmesinde emeği geçen öğretmenlere ve ailelere teşekkür eden Emeksiz, mezunlara yeni eğitim ve yaşam yolculuklarında başarılar diledi.
Program kapsamında dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve çeşitli ödüller takdim edildi. Mezuniyet belgelerini alan öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte bu anlamlı günü ölümsüzleştirmek için bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.
Törenin en heyecanlı anı ise geleneksel kep atma seremonisi oldu. Geri sayımın ardından keplerini gökyüzüne fırlatan öğrenciler, mezuniyet sevinçlerini arkadaşları, öğretmenleri ve aileleriyle paylaşarak unutulmaz anlar yaşadı. Duygusal anların da yaşandığı törende veliler, çocuklarının bu özel gününe tanıklık etmenin mutluluğunu yaşadı.
Metin Zülbiye Sarı Anadolu Lisesi’nde gerçekleştirilen mezuniyet töreni, öğrencilerin geleceğe umutla bakmalarını sağlayan anlamlı mesajlar ve coşkulu kutlamalar eşliğinde sona erdi. Öğrenciler, okul hayatlarına veda ederken yeni hedeflere doğru ilk adımlarını atmanın heyecanını yaşadı.