20/05/2026
🇹🇷Elbistan’da 19 Mayıs Coşkusu!
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, ilçemizde büyük bir gurur ve coşkuyla kutlandı. Çelenk sunma töreniyle başlayan kutlama programı, Şehit Er Kürşat Sert Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleştirilen etkinliklerle devam etti. Saygı duruşu, İstiklal Marşı ve İlçe Gençlik ve Spor Müdürümüz Mevlüt Türkan’ın günün anlam ve önemine dair hitabıyla başlayan programda; genç sporcularımızın birbirinden güzel gösterileri ve öğrencilerimizden oluşan koro büyük alkış aldı. İlçe genelindeki yarışmalarda dereceye giren öğrenci ve sporculara ödüllerinin verilmesinin ardından, Gençlik Merkezimizdeki sanat kurslarında hazırlanan eserlerin yer aldığı sergi protokol tarafından beğeniyle ziyaret edildi.
Bayramın en anlamlı anlarından biri ise ultra maratoncularımız Ferruh Doğan ve Sıtkı Gönen’in günün anısına gerçekleştirdiği 19 kilometrelik koşu oldu. Koşu boyunca gururla taşıdıkları şanlı bayrağımızı, bitiş çizgisinde Kaymakamımız Muhammet Fatih Demirel’e takdim eden sporcular büyük takdir topladı.
Kutlama programına; Kaymakamımız Muhammet Fatih Demirel, Belediye Başkanımız Erkan Gürbüz, Cumhuriyet Başsavcı Vekili Büşra Solmazgül, Kaymakam Adayı Fahrettin Çırak, ilçe protokolü, vatandaşlarımız ve çok sayıda öğrencimiz katıldı.