19/05/2026
🇹🇷 19 Mayıs ATATÜRK’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı | Mehmet Akif Ersoy Spor Salonu
19 Mayıs ATATÜRK’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’mızın 107. yıl dönümü töreni, Atatürk Anıtı’na Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından çelenk sunulmasıyla başladı.
Eceabat Mehmet Akif Ersoy Spor Salonu’nda düzenlenen kutlama törenine; Eceabat Kaymakamı Kerem YENİGÜN, Eceabat Belediye Başkanı Saim ZİLELİ, İlçe Millî Eğitim Müdürü Rıdvan ALINMAZ, ilçe protokolü, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından düzenlenen törende, günün anlam ve önemine ilişkin konuşmayı İlçe Gençlik ve Spor Müdür Vekili Murat ALBAYRAK yaptı.
Öğrenciler tarafından hazırlanan gösterilerin sunulması ve ilçe genelinde düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödüllerinin verilmesinin ardından tören sona erdi.
19 Mayıs ATATÜRK’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’mız kutlu olsun.