10/04/2026
İl Ambulans Servisi Başhekimi Dr.Mehmet Fetih İPEK'in başkanlığında haftalık olağan değerlendirme toplantısı gerçekleştirilmiştir.Toplantıya,İl Ambulans Servisi Başhekim Yardımcısı Dr.Murat İlğaz,SKKM Sorumlu Hekimi Dr.Halit Ölmez ve Başhekimlik Birim Sorumluları katılmıştır.Toplantıda; yapılan faaliyetler,planlanan işle ve hizmet kalitesini arttırmaya yönelikplanlamalar yapılmıştır.