19/05/2026
19 MAYIS İLÇEMİZDE COŞKUYLA KUTLANDI 🇹🇷
Belediye Başkanımız Sayın Şaban KALÇA, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı münasebetiyle düzenlenen kutlama programına katıldı. Olumsuz hava koşulları nedeniyle Adem Özdemir Lisesi kapalı spor salonunda gerçekleştirilen programa ilçe protokolü, öğrencilerimiz ve vatandaşlarımız yoğun ilgi gösterdi.
Renkli gösterilere ve heyecan dolu yarışmalara sahne olan programın sonunda, İlçe Kaymakamımız Sayın Oğuzhan Öztürk, Belediye Başkanımız Sayın Şaban KALÇA ve ilçe protokolü, çeşitli branşlarda dereceye giren öğrencilerimize ödüllerini takdim etti.
Aziz Milletimiz ve Geleceğimizin Teminatı Değerli Gençler,
Bugün, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a ayak basarak milli mücadelemizin meşalesini yaktığı, küllerinden doğan bir milletin bağımsızlık ve özgürlük yürüyüşünü başlattığı günün yıl dönümünü büyük bir gurur ve coşkuyla kutluyoruz.
19 Mayıs 1919, sadece bir tarih değil; esarete karşı boyun eğmeyen bir milletin mukaddes iradesinin, vatan sevgisinin ve sarsılmaz inancının tüm dünyaya ilanıdır. Cumhuriyetimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk, bu tarihi ve stratejik günü; en çok güvendiği, vizyonuna inandığı ve ülkenin aydınlık yarınları olarak gördüğü Türk gençliğine emanet etmiştir. Bizler de bu emaneti aynı kararlılıkla sahipleniyor, gençlerimizin ışığında geleceğe emin adımlarla yürüyoruz.