07/06/2026
Düzce İl Başkanlığımız ve Düzce İl Gençlik Kollarımız olarak, 5 Haziran Dünya Çevre Günü münasebetiyle planladığımız “Doğayı Sev” etkinliğimizi, uygunluk durumu doğrultusunda 7 Haziran tarihinde Gölyaka Kültür Parkı’nda gerçekleştirdik.
Etkinliğimiz kapsamında çevre temizliği çalışmaları yapılarak çevre bilincine dikkat çekilmiş, vatandaşlarımızla bir araya gelinerek doğanın korunmasının önemi vurgulanmıştır. Daha temiz, daha yaşanabilir ve çevreye duyarlı bir gelecek için farkındalık oluşturmaya yönelik çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz.
Etkinliğimize katılım sağlayan ve emek veren tüm başkanlarımıza teşkilat mensuplarımıza teşekkür ediyorum.
.cankucukk