19/05/2026
🇹🇷 🇹🇷 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Coşkuyla Kutlandı
Kaymakamımız Sayın Durdu Yavuz ÖĞÜT, Belediye Başkanı Sayın Hasan HAKANOĞLU ve Cumhuriyet Başsavcısı Vekili Sayın Mehmet DOĞRU ile birlikte; 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında kurum amirleri, öğrenciler ve vatandaşlarımızın katılımıyla düzenlenen gençlik yürüyüşüne katıldı.
Gerçekleştirilen yürüyüşün ardından Kaymakamımız Sayın Durdu Yavuz ÖĞÜT, Çiçekdağı Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen kutlama programına iştirak ederek öğrenciler tarafından hazırlanan gösterileri izledi.
Program kapsamında çeşitli yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Kaymakamımız, 19 Mayıs’ın gençliğe emanet edilen büyük bir bağımsızlık ve umut mirası olduğunu ifade ederek; başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere İstiklal Mücadelemizin tüm kahramanlarını rahmet, minnet ve saygıyla andı.
Düzenlenen program, hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.