11/06/2026
Genel Başkanımız Sayın Mustafa IŞIK, Sivil Toplum İstişare Kurulu Toplantısı’na Katıldı.
İçişleri Bakanlığı Sivil Toplum İstişare Kurulu’ na seçilen Genel Başkanımız Sayın Mustafa IŞIK, Gölbaşı Vilayetler Evi’nde düzenlenen Sivil Toplum İstişare Kurulu Toplantısı’na katılım sağlamıştır.
İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa ÇİFTÇİ’nin de teşrifleriyle gerçekleştirilen toplantıda; vakıf, dernek ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri bir araya gelmiştir.
Toplantıda önemli açıklamalarda bulunan İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa ÇİFTÇİ, sivil toplumun önemine dikkat çekerek şu ifadelere yer vermiştir;
"İnanıyoruz ki; güçlü bir Türkiye, güçlü bir sivil toplumla mümkündür. Vakıflarımızın, derneklerimizin ve gönül insanlarımızın ortaya koyduğu her gayret; birliğimize, beraberliğimize, vatan şuurumuza ve medeniyet davamıza güç katmaktadır."
Sivil toplum alanındaki iş birliğini ve istişare kültürünü güçlendirmeyi amaçlayan bu önemli organizasyonda, derneğimiz ve faaliyetlerimiz adına da verimli görüşmeler gerçekleştirilmiştir.
Toplantının sivil toplum camiası ve ülkemiz için hayırlara vesile olmasını temenni ederiz.