15/05/2026
Gençlik Haftası Coşkusu Çınarcık’ta Başladı! 🇹🇷
15-21 Mayıs Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında Çınarcık’ta düzenlenen açılış ve çelenk sunma töreniyle, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın coşkusu başladı.
Cumhuriyet Meydanı’nda Atatürk Anıtı önünde gerçekleştirilen törende; Belediye Başkan Vekilimiz Coşkun Parlak, Belediye Başkan Yardımcımız Ali Kırıcı, kamu kurumlarının temsilcileri, siyasi parti temsilcileri, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşları, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş bir araya geldi.
Program, Çınarcık İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Gözde Gençtürk’ün Atatürk Anıtı’na çelenk sunmasıyla başladı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile devam eden törende, gençliğe ve Cumhuriyet değerlerine vurgu yapıldı.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençlere emanet ettiği bu anlamlı bayramın heyecanını hep birlikte yaşadık.