Akıncıtürk İhsan Dikmen İlkögretim Okulu

Akıncıtürk İhsan Dikmen İlkögretim Okulu "AKINCITÜRK İHSAN DİKMEN İLKÖĞRETİM OKULU" RESMİ FACEBOOK SAYFASIDIR... KOLAY DAVET KODU : javascript:fs.select_all(); ARKADAŞLARINA ÖNERİRSEN SEVİNİRİZ.. E.

SAYFA KURUCUSU=MUHARREM VURUCULAR OKULUMUZUN TARİHÇESİ

Okulumuz 1974 -1975 eğitim öğretim yılında Cumhuriyet İlkokulu binasında 1 müdür, 2 müdür yardımcısı, 9 Öğretmen, 450 Öğrenci ile Duaçınarı Ortaokulu olarak hizmete açılmıştır. ilk mezunlarını 1976-1977 eğitim Öğretim yılında vermiştir. 1978 - 1979 Öğretim yılında Ihsan Dikmen 2. İlkokuluna taşınarak (sabahtan ilkokul, Öğleden sonra ortaokul)

laboratuar, işlik, beden eğitimi salonu, kitaplık gibi birimlerden yoksun olarak eğitimini sürdürmüştür. Sürekli artan Öğrenci sayısına cevap vermekten uzak kalan okulumuza yeni şubeler ilave edebilmek için 1986-1987 eğitim Öğretim yılında bir kısım Öğrenciler Mümin Gençoğlu İlkokulunda eğitim görmüştür. 05.09.1989 tarihinde Bursa eşrafından Burhanettin AKINCITÜRK tarafından bağışlanan arsa üzerine yeni binası Özel idare tarafından yaptırılmıştır. 1988-1989 eğitim Öğretim yılında Duaçınarı AKINCITÜRK Ortaokulu olarak hizmete başlamıştır. Ihsan DİKMEN 2. ilkokulu 1977-1978 yılında inşa edilmiş olup Kasım 1978'de Emek İlkokulu'na bağlı 6 şube ile Öğretime açılmıştır. 09 Nisan 1979'da ilkokul müstakil müdürlük olmuştur. Hayırsever Ihsan DİKMEN tarafından yapıldığı için okula İhsan DİKMEN 2. İlkokulu adı verilmiştir. 1991-1992 eğitim Öğretim yılından itibaren İhsan DİKMEN 2. İlkokulu ile Duaçınarı Akıncıtürk Ortaokulu birleştirilerek Akıncıtürk Ihsan Dikmen İlköğretim Okulu adını alan okulumuz halen eğitim ve öğretime devam etmektedir. "Okul, hayata hazırlanış değil, hayatın kendisidir. Chatelain

24/11/2012

« Öğretmenler!... Cumhuriyet, fikren, ilmen, fennen, bedenen kuvvetli ve yüksek seciyeli muhafızlar ister. Yeni nesli bu nitelik ve kabiliyette yetiştirmek sizin elinizdedir. » Öğretmenler gününüz kutlu olsun...

05/09/2012

SEVGİLİ AKINCITÜRK İHSAN DİKMEN İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİ,MEZUNLARI VE ÖĞRETMENLERİM... ALİ FUAT HOCAMIZIN OĞLU DÜN GECE TRAFİK KAZASI GEÇİREREK HAYATINI KAYBETTİ... AKINCITÜRK AİLESİ OLARAK BERKAY İÇİN ALLAH'TAN RAHMET, AİLESİ VE YAKINLARINADA BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUZ...

13/03/2012

Sen gözyaşlarımdan önce
Düşmüştün yere
Yeni aşkınla yürü
Bakma geriye

Hiç kimseyi senin kadar
Uzun sevmemiştim
Kimseyi senin kadar
Çabuk unutmadım

Bundan sonra yoluma
Sensiz devam ediyorum
Senin hiçbir lütfuna
Tenezzül etmiyorum

İçimdeki sevdanla
Yer değiştiren nefret
Ne hatıra bıraktı Ne
bir damla merhamet

|Hakkı YALÇIN|

***
Kısasa kısas
Doğum sancıları çeken ünlü bir yıldız doktoruna seslendi. "Sizi seçtiğim için çok şanslısınız. Bu doğum sizi meşhur edecek."
Doktor alaycı bir şekilde gülümsedi. "Şu halimle meşhur olmasaydım siz beni zaten
çağırmazdınız hanımefendi."
::Mutluluk takvimi::.
-Hayatında yeni bir sayfa aç.
-Gerçek limonata yap.
-Çocuklara tasarrufu aşıla.
-Yalanı bağışlama.

***

Ekmek arasına gerçek dostluğu ve sevgiyi katık edip yürüyün. Dost diye kolunuza giren
şeytanlarla değil.

***

Uykuda alevlere yakalanan 11 insan.
Etten kemikten 11 can.
Bir alışveriş merkezinin inşaatında güvencesiz çalışırken, kazandıkları üç beş kuruşla hayata kulaç atmaya çalışan garibanlar.
Bedenleriyle çalışan ve başlarını yastığı gömdükleri an uykuya dalmaları kaçınılmaz olan yorgun işçiler.
Saat 21.00'da meydana gelen yangına karşı koyamayacak kadar bitkin adamlar.

***
Esenyurt'ta pazar gecesi meydana gelen yangında 11 işçi yanarak öldü.
Kışın soğuğundan onları korumakla yükümlü, elektrikli alet, aynı zamanda suçun suç aleti.
Ama yangınla 11 kişinin gözaltına alınması soru işareti.
Bir yangın tatbikatı zanlıları gibi.
O insanların yangından kaçmasına bile izin vermeyen çadırlar, daha sağlıklı bir suç aleti değil mi?

***
Onların çalışma şartlarını kim sorgular?
Çalışırken öngördükleri koşulsuz teslimiyetlerine, hiçbir vicdan karşı koymaz mı?
Zalim hayat şartlarına karşı sigortalarını yapmak, kimsenin aklına gelmez mi?
Onları sağlıklı bir odada uyutmayı bile düşünmeyenler, ölümlerinden sonra yas tutma hakkına mı sahiptir?
Hesap vermeye mi?
Onu da göreceğiz bakalım.

***
Ama ne acıdır ki...
Bu ülkede beden işçilerinin ölmeleri için neden çoktur.
Çalışırken ölmek, onlara bırakılmış ipotekli bir mirastır.
Babadan oğula geçen.
Acımasız hayat taraf tutar onlara karşı.
Onlar tek göz odalı barakalarda saf tutarlar hayata karşı. "Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için."

***
Bir gece yarısı düşler biter, suretler bile silinir.
Gelecek zamanı teslim alır, şimdiki zaman.
Onlar yakışıklı bir fotoğraf bile çektiremezler hayata karşı.
Son resimlerini acımasız hayat çeker.
Kül ve duman!

***

| http://www.facebook.com/Hakki.Yalcin.Siirleri |

02/03/2012
28/02/2012
03/06/2011

Bu aşkın yolunu,
Ayrılık kesti,
Hala yastığımda,
Kokun duruyor...
Yüreğimin içi,
Bir kırık testi,
Hala bir yerinden,
Sevdam sızıyor...

Beni yolcu etti,
Seven gözlerin,
Dokunsan düşerim,
Dallarım kırık..
Sönmez ruhumdaki,
Mahşer çırası,
Geç kalmıştık aşka,
Erken ayrıldık...

|Hakkı YALÇIN|

* * *::3 Haziran 2011::.
-Mutluluk takvimi-
-Bir bebeğin yanında uyu.
-Hazırda yara bandı bulundur.
-Çıplak ayakla çimlere bas.

* * *
Namuslu bir insan Allah'ın en soylu eseridir.

* * *
Eskiden onurun ve özgürlüğün peşindeydi insanlar. Şimdi paraya diz çöküyorlar.

* * *

Bu seçim ülkeyi yönetmek isteyenlerle.
Yönettirmek istemeyenlerin seçimi.
***

Ama bir gerçek var.
Bu seçim, tarihin en sevgisiz ortamının yaratıldığı bir seçim. Şiddetin getirisinden bile kendilerine pay çıkarmak isteyenler var.
Toplumu birbirine kırdırmak hayallerine soyunanlar.
Bu seçim, zarafetin yerinde yellerin estiği bir seçim.
***

Ülkenin bir yanı benzine ateşi üflüyor.
Öte yanında ateş benzin emiyor.
Kardeşlik köprüleri yıkılıyor.
Taşlı sopalı saldırıların arkasına geçip, terörün palazlanmasından bile medet umuluyor.
Ortalığı sakinleştirmesi gereken liderlere bakıyorum da.
Nefret ateşini yanık tutmanın getirisini hesaplayanlar var.
Bu seçim, bugüne kadar böyle bir nefretin görülmediği bir seçim.
***

Bu nefret hummasının bir de geri dönüşü var. İnsanlar kamplara bölünüyor, terör pusuda.
Toplumda kapanmayan yaralar açılıyor. İnsanlar kendisi gibi düşünmeyen insanlar için iki kaşının arasına silah çatıyor.
Bu mudur halka hizmet?
Bu mudur ülke sevgisi?
Küfürlü atışmalar ön planda görkemli biçimde sunuluyor olabilir.
Ya meselenin görünmeyen yüzü?
Bu seçim toplumun ruhsal çöküntüye uğratıldığı bir seçim.
***

Görüyoruz ki... Ülkede aşk yok.
Çarpışma var, çatışma...
Köprüleri yıkmanın, gemileri yakmanın bütün halleri var.
Çalan sirenleri kimse duymuyor.
***

kim nail olacak?
Bu seçim, çocukların en çok korkutulduğu seçim olarak anılacaktır.
Bakalım son çocuğu korkutma şerefine kim nail olacak?
***

Oysa, büyüklerin hiçbir zaman telafi edemeyeceği bir şey varsa.
Çocukları korkutmaktır.

* * *
CENNETİN MİSAFİRLERİ
Kadının biri intihar girişiminde bulunuyor.
Kendisini sulama kanalının içine atıyor.
Kadının suda sürüklendiği gören Harun Daşdelen ve Ferhat Gülşen adlı iki vatandaş genç kadını kurtarmak için suya atlıyor.
Genç kadını kıyıya çekmeyi başaran iki vatandaş boğularak ölüyor.
O iki insan, insanlığın ölmediğinin resmidir.
Bu ülkede hala bir çok güzelliklerin ayakta kaldığının belgesi.
Cennetin iki yeni misafiri.
Allah rahmet eylesin.

| http://www.facebook.com/Hakki.Yalcin.Siirleri |

09/11/2010
09/11/2010

SEVGİLİ ÇOCUKLAR FUTBOL OKULUMUZ BAŞLIYORRRRRRRRRRRRRRRKAYIT İÇİN LÜTFEN VELİNİZLE BİRLİKTE ALSEKAN SPOR MERKEZİNE BAŞVURUNUZ0 224 3648097

07/11/2010

SAYFA KURUCUSU FAN PAGE

Değişmeyen tek şey; hiçbir şeyin değişmemesidir... Muharrem Vurucular

04/11/2010

Sevgili Akıncıtürk İhsan Dikmen İlköğretim Okulu Öğretmenleri ve Öğrencileri... Okulumuzun sayfasında nelerin olmasını istersiniz ???

Address

Şükraniye Mah. Kurtuluş Caddesi No: 206 YILDIRIM/BURSA
Bursa
16320

Opening Hours

Monday 08:00 - 18:00
Tuesday 07:00 - 17:00
Wednesday 07:00 - 17:00
Thursday 08:00 - 18:00
Friday 07:00 - 17:00

Telephone

+902243606170

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Akıncıtürk İhsan Dikmen İlkögretim Okulu posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category