05/04/2024
Çok güzel bir seçim geçirdik,başta eşim olmak üzere,azalarımıza ve hiçbir menfaati olmadan bana gönülden destek olan esnaflarımıza,yakın dostlarımıza ve komşularımıza çok teşekkür ederim.Çok güzel bir oy aldık,daha yeni başlıyoruz,bir sonraki dönem inşallah herşey çok daha güzel olacak. Saygılar...