05/06/2026
🏆 İl Millî Eğitim Müdürümüz Cemal Turan, Türkiye Birincisi Öğrencilerimizi Kabul Etti
Millî Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen “Türk Dünyası Mutfağı MEB 2. Uluslararası Gastronomi ve Aşçılık Yarışması” final programında Türkiye birincisi olarak ilimizi gururlandıran İzzet Baysal Abant Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerimiz Eray Konuk, Taha Karabıyık ve Mehmet Savaş ile danışman öğretmenleri Atilla DEMİRER, İl Millî Eğitim Müdürümüz Cemal Turan tarafından makamında kabul edildi.
🥇 Öğrencilerimiz; Seben Asma Yaprağı Kapaması, Bolu Sarı Patatesli Anne Köftesi ve Çıtırlı Bal Kabağı menüsüyle yarışarak ulusal finalde Türkiye birinciliği elde etti. Ziyarette öğrencilerimiz ve danışman öğretmenleri, yarışma süreci ve elde ettikleri başarı hakkında İl Millî Eğitim Müdürümüz Cemal Turan’a bilgi verdi.
👏 Öğrencilerimizin ulusal düzeyde elde ettiği başarının hem okulları hem de ilimiz adına büyük bir gurur kaynağı olduğunu ifade eden Cemal Turan, elde edilen Türkiye birinciliğinin mesleki eğitimin gücünü ve öğrencilerimizin yeteneklerini ortaya koyduğunu belirtti. Öğrencilerimizi ve emeği geçen öğretmenlerimizi tebrik ederek başarılarının devamını diledi.