22/01/2026
Ömürlerinin önemli bir kısmını ülkelerine hizmetle geçirmiş emeklilerimiz bizim başımızın tacıdır, her türlü hizmete ve hürmete ziyadesiyle layıktır.
Elbette “tüm sorunları çözdük, tüm talepleri karşıladık” iddiasında değiliz.
Kiralar ve hayat pahalılığı başta olmak üzere emeklilerimizin yaşadığı sıkıntıların hepsinin farkındayız.
Emeklilerimizin taleplerine, beklentilerine, şikâyetlerine hiçbir zaman kulağımızı tıkamadık; tam tersine bir kulağımız her zaman emeklilerimizde oldu.
Bütçe imkânlarımız genişledikçe taleplerini yerine getirmeye çalıştık.
İnşallah bundan sonra da aynı hassasiyetle davranmaya devam edeceğiz.
Emeklilerimizden AK Parti’ye ve Cumhur İttifakı’na güvenmeye devam etmelerini rica ediyorum.
Bugüne kadar emeklimizi ihmal etmedik, onları sahipsiz bırakmadık; bundan sonra da asla yalnız bırakmayız.