12/09/2025
İlçe Tarım ve Orman Müdürü İsmail Hakkı Sağlam’a Veda Yemeği
Kozluk Kaymakamı Sayın Ümit Fırat Böçkün, görev yeri değişen İlçe Tarım ve Orman Müdürü İsmail Hakkı Sağlam için anlamlı bir veda yemeği düzenledi. Programa Kozluk Belediye Başkanı Sayın Mehmet Veysi Işık, Cumhuriyet Savcısı Mehmet AYDOĞAN İlçe Jandarma Komutanı Ütğm Volkan ŞENTÜRK ile ilçe kurum amirleri katıldı.
Yemekte konuşan Kaymakam Böçkün, Müdür Sağlam’a ilçeye tarım ve hayvancılık alanında kazandırdığı yatırımlar, hayata geçirdiği projeler ve özverili hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.
Tarım ve Orman Müdürlüğü’nde 20 yıl görev yapan, son 7 yılını idareci olarak sürdüren İsmail Hakkı Sağlam, yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı:
“Bu kurumda çalışmak benim için hem büyük bir onur hem de önemli bir sorumluluktu. Görev sürem boyunca ilçemize katkı sağlamaya gayret ettim. Tüm mesai arkadaşlarıma, kurum amirlerimize ve desteğini esirgemeyen herkese teşekkür ediyorum.”
Programın sonunda Kaymakam Böçkün tarafından İsmail Hakkı Sağlam’a başarı belgesi takdim edilerek, yeni görev yerinde üstün başarılar dilekleri iletildi.
İlçemize sunduğu değerli hizmetlerden dolayı Sayın Sağlam’a teşekkür ediyor, yeni görev yerinde başarılarının devamını diliyoruz.