24/04/2026
Değerli takipçilerim,
Bartın'da kutlanan 23 Nisan etkinliklerinde öğrencilerimizi programı hazırlayan öğretmenlerimizi Atatürk ve Türk Bayrağı'na ön planda tuttukları için canı gönülden tebrik ediyorum.
Ancak, il Milli Eğitim Müdürü Ramazan Aşçı'nın günün anlamı ve önemini belirten konuşması için aynı düşüncede olmadığımı belirtmek isterim. Muhtemelen bu konuşma bakanlık tarafından tüm illere gönderilen örnek bir konuşma metni. Metnin ana konusunda geçtiğimiz günlerde her iki ilimizde yaşanan okullarımızda ki üzücü olaylar. Konuşmayı dinlerken sanki geçtiğimiz pazar günü ülkede bir seçim gerçekleşmiş, iktidar değişmiş, bakanlık değişmiş yeni yönetmelik yürürlüğe girmiş, alınacak önlemlerden bahsetti. Günün önemini ve anlamını içeren konuşma yerine maalesef yaşanan bu iki üzücü olaya dair konuştu.
Sayın müdür, bu ülkede 2002 yılından beri tek başına, yaklaşık 24 yıldır iktidar olan bir partinin, bir eğitimci olarak gençliğimizin hangi noktaya geldiğini ben görüyorum siz göremiyormusunuz? Bu iktidarın döneminde doğan bir nesili kaybettik, farkındsmısınız? Yoksa görmezlikten mi geliyorsunuz? Eğitim de hangi noktaya geldik? Bu iktidar sanayimizde sıkıntısını çektiğimiz ara eleman konusunda hangi adımları attı?
Buna artık dur deme zamanı geldi. İYİ Parti olarak tüm kadrolarımızla buna dur diyoruz. Dün sahnede O yavrularımızın gösterisini izlerken duygulandım. Ve bir nesilin daha yok oluşunu asla kabul etmeyeceğiz. Milli Eğitim Bakanı, onca baskılara rağmen sorumluluk alıp onurlu bir davranış gösterip istifa etmediyse bu iktidarın geleceğimiz olan çocuklarımıza, gençlerimize artık verebileceği bir şey kalmamıştır. Tek çare erken seçim olup ülkemizin önünü açmaktır. Geleceğimiz olan çocuklarımızın, gençlerimizin kaygı, karamsarlık yaşamayacağı bir ülke inşaa etmeye, emeklimizin, emkçimizin hak ettiği bir Türkiye Cumhuriyeti sözü veriyoruz.
Avni Kabasakal
İYİ Parti Bartın İl Başkanı