15/11/2022
Bugün Sefalık mahallemizde Erdal GÜRSOY adlı çiftçimizin fındık bahçesinde, Ordu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube müdürü sayın Nusret ŞAHİN, Ziraat Mühendisi Ömür DUYAR ve ilçe personellerimizin katılım ve katkılarıyla, Bakanlığımızın Fındıkta Entegre Mücadele Çiftçi Bahçe Okulu Eğitimi kapsamında çiftçilerimize fındıkta budama, bahçeleme, gübreleme,toprak tahlili, hastalık ve zararlıları ile mücadele eğitimi verilmiştir. Emeği geçenlere teşekkür eder, çiftçilerimize bol ürünlü bir sezon geçirmeleri dileğiyle.