29/05/2026
Belediye Başkanımız Mustafa Candaroğlu ve teşkilatımız ile birlikte, Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ’ın teşrifleriyle gerçekleştirilen “İstanbul’un Fethi’nden Gönüllerin Fethine Bayramlaşma ve Fetih Kutlama Programı”na katılım sağladık.
Fethin ruhunu, bayramın bereketini ve milletimizin birlik beraberlik heyecanını hep birlikte yaşadık.
İstanbul’un emaneti olan bu kutlu mirası; aynı inanç, aynı dava şuuru ve aynı heyecanla geleceğe taşımaya devam edeceğiz. 🇹🇷