22/05/2026
Ardahan Devlet Hastanesi bünyesinde yapımı tamamlanan ek hizmet binası düzenlenen programla hizmete açıldı.
Toplam 2000 metrekare kapalı alana sahip, zeminle birlikte 4 kat olarak inşa edilen yeni hizmet binasında; Anjiyo Ünitesi, Koroner Yoğun Bakım, Kemoterapi Ünitesi, Palyatif Bakım Ünitesi ve Çocuk İzlem Merkezi yer alıyor.
Vatandaşlarımıza sunulan sağlık hizmetlerinin niteliğini ve kapasitesini artıracak olan yeni hizmet binasının ilimize hayırlı olmasını diliyoruz.
Ek Bina Açılış Programına Ardahan Valimiz Sayın Mehmet Fatih ÇİÇEKLİ, Ak Parti Ardahan Milletvekili Sayın Kaan KOÇ, 24, 25, 26 ve 27. Dönem Ak Parti Ardahan Milletvekili Sayın Prof. Dr. Orhan ATALAY, Ardahan Üniversitesi Rektörü Sayın Prof. Dr. Öztürk EMİROĞLU, Belediye Başkan Vekili Menekşe BEKMEZ, İl Sağlık Müdürümüz Dr. İshak ASKEROĞLU, il protokolü, sağlık çalışanları ve vatandaşlar katıldı.
İl Sağlık Müdürümüz Dr. İshak ASKEROĞLU yeni ünitenin teknik altyapısı ve sunacağı hizmetlere ilişkin bilgi vermiştir
Konuşmaların ardından katılımcılar hizmete giren içerisinde birden çok ünitenin olduğu Ek Binayı gezmişlerdir.
Aynı gün içerisinde 3 hastamız anjiyo olarak sağlıklarına kavuşmuştur.