24/05/2026
Bugün, safran, salep ve tıbbi-aromatik bitki yetiştiriciliği ile bu alanda üretici birlikteliğinin güçlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen istişare toplantısında bir araya geldik.
Toplantıya; Gölbaşı İlçe Tarım ve Orman Müdürü Sayın Mehmet Esmek, Ziraat Mühendisi Sayın Sibel Karataş ve Gölbaşı Belediyesi Meclis Üyesi Sayın Mustafa Başer katılım sağlamıştır.
Gerçekleştirilen görüşmede; bölgemizde tıbbi ve aromatik bitki yetiştiriciliğinin geliştirilmesi, üretim potansiyelinin artırılması, kooperatifleşme süreci, üreticilere sağlayacağı katkılar ve yapılabilecek ortak çalışmalar hakkında karşılıklı istişarelerde bulunulmuştur.
Tarımda katma değeri yüksek ürünlerin yaygınlaştırılması ve üreticilerimizin sürdürülebilir kalkınmasına katkı sunacak projeler için çalışmalarımız devam edecektir.