06/05/2018
Millet olarak çok vatan perveriz (!), cari açık gibi bir derdimiz var ve hükümetlerden bu konuda mutlak başarı istiyoruz. Okumuyoruz ama okuyan gençlik istediğimiz gibi.
Peki herkes kendi cari açığını ne kadar başarılı yönetiyor? Kişilerin cari açığı nedir?
Kazancı Türk lirası olan bizlerin alışverişlerinde yerli malı ürünler kullanıp kullanmadığı ve kullandıkları yerli malı ürünlere karşılık, yabancı menşeli ürünleri finanse edebilme gücüdür.
Dolar kazancı olmayan, üretip satma konumunda olmayan, hizmet sektöründe ya da memuriyet çalışanı herkes sadece ve sadece Türk malı ürünler kullanmak zorundadır.
Biz fertler olarak cari açığımızı kontrol altına aldığımız zaman göreceksiniz ki devlette bu problemi çözmüş olacak.