01/06/2026
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’nde Kurban Bayramı sonrası bayramlaşma programı gerçekleştirildi.
İl Müdürlüğü personelinin katıldığı programda birlik ve beraberlik mesajları verildi.
İl Müdürü Sn. Ahmet DALLI personelle bir araya gelerek çalışanların Kurban Bayramı’nı kutladı. Samimi bir ortamda gerçekleşen programda Sn. DALLI, tüm personele görevlerinde başarılar dileyerek iyi temennilerini iletti.