22/04/2026
İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Erdal GÜRGİL'in 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı mesajı:
"Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin açılışının 106. yıl dönümünü ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün tüm dünya çocuklarına armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı büyük bir gurur, coşku ve heyecanla kutluyoruz.
23 Nisan, milletimizin bağımsızlık ve egemenlik mücadelesinin en önemli simgelerinden biri olmasının yanı sıra, geleceğimizin teminatı olan çocuklarımıza verilen değerin de en anlamlı göstergesidir. Bu özel gün, çocuklarımızın barış, sevgi ve kardeşlik içinde büyümesi için atılmış en güçlü adımlardan biridir.
Sevgili çocuklar; sizler yarınlarımızın umudu, ülkemizin aydınlık geleceğisiniz. Sizlerin iyi eğitim alması, milli ve manevi değerlerimize bağlı, çağın gerekliliklerine uygun bireyler olarak yetişmesi en büyük hedefimizdir.
Bu duygu ve düşüncelerle, başta sevgili çocuklarımız olmak üzere tüm milletimizin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum."