30/01/2019
Askerler , aileler , eşler , dostlar büyüklü küçüklu bütün takipçiler bugün nacizhane bir önerim olacak sizlere malum biz Türk toplumu olarak duygusal yardımsever gelenek ve göreneklerine bağlı bir milletiz .Buradan seslenmek isterim ki içinde bulunduğumuz şehirlerde kasabalarda köylerde birçok yaşlı hasta bakıma muhtaç aileler ,yaşlılar ,çocuklar ve gençler var eskiden bize ne öğretileri komşun aç ken tok yatma denirdi. Bu ruhu bu düşünceyi taşıyan merhametli insanlar çok fazla fakat günümüz toplumunda gerçekleşen kötü olaylar yüzünden bu tarz düşüncelerden kopmaya başladık . Ben bugün sizlerden nacizhane ricada bulunacağım cevrenizdeki yardıma muhtaç insanlara hal ve hatirlarini sormanızı ayrıca elinizden geliyorsa 1 somun ekmek bile olsa paylaşmanızı rica ediyorum . Sakin şöyle bir düşünceye kapılmayın komşum şu kadar maaş alıyor ihtiyacı yoktur vs... Kimin ihtiyaç durumunda olup olmadığını bilmemiz için o kişiyle konuşmamiz gerekir herşey insanlar için özellikle yaşlı insanları ve çocukları gozetmenizi rica ediyorum . Herkes en kısa sürede ailesine kavuşur inşallah . Askerlerimize hayırlı tezkereler olsun ailelerimizin gözü yollarda kalmasın .