09/02/2015
OKUL MÜDÜRÜMÜZ OSMAN ERSİN AKKUŞUN 2.DÖNEM AÇILIŞ KONUŞMASI
SAYIN VELİLER DEĞERLİ, ÖĞRETMEN ARKADAŞLARIM, SEVGİLİ GENÇLER
Eğitimin en vazgeçilmez hizmet olduğuna inanan ve her şeyin insanı sevmekle başladığının bilinciyle ve sorumluluk duygusu içinde huzurunuzda olmanın mutluluk ve sevinciyle hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
Adana Tabipler Odası İlkokulu idareci ve öğretmenleri olarak; hayata gülümseyen, mesleğini benimseyen, görevini önemseyen eğitim kadrosuyla gençlerimizi; eğitimin, bilimin öngördüğü kurallar ve koşullar içinde; sevgi, saygı ve hoşgörüye dayalı bir ciddiyetle, yeteneklerinin el verdiği en üstün başarıya ulaştıracağımıza inancımız ve güvenimiz tamdır. Öğrencilerimizi, kendini tanıyan, yeteneklerini bilen, duyarlı, düşünen, düşündüğünü uygulayabilen soran, sorgulayan, eleştiren, iyiden-doğrudan-güzelden yana tavır koyabilen bireyler olarak Türkiye`nin aydınlık geleceği için sağlam karakterli gençler yetiştirmek en büyük idealimizdir.
Sayın Veliler; amacımız, bize emanet ettiğiniz, canınızdan çok sevdiğiniz sevgili yavrularınızı bu çatı altında hiçbir ayrım gözetmeksizin eğitmektir. Yüreğimizdeki sevgiyi belleğimizdeki bilgiyi kişiliğimizdeki çizgiyi onlarla paylaşacağımızdan emin olabilirsiniz. Bu anlayış ve kararlılıkla; geleceğe güven meslekte özveri ve saygı ilkeleri ile birbirimize kenetlenmiş bir ekip olarak, beynini, gönlünü, yüreğini, emeğini ve yıllarını eğitime adamış öğretmenlerime büyük sorumluluk düştüğünü biliyorum.
Ancak yönetici ve öğretmenlerimizin sorumluluğu kadar siz velilerin de sorumlulukları var, hatta bunun daha fazla olduğu kanaatindeyim; Okul-Aile ve çevre eşkenar üçgeninde bu sorumluluğun %33 Okul;%33 Aile,%33 Çevre(arkadaş) payı var. Kıymetli velilerimiz, “çocuğumuzu biz okula yolluyoruz, bundan sonrası nasıl olsa gelir “diye düşünmeyin. Öğretmenlerimiz çocuğunuzu en iyi şekilde tanıyarak onlara en iyi eğitim vermek için uğraş içerisindeler. Sizler de bu çalışmaya katkıda bulunmak için bizlerle ve öğretmenlerimizle sıkı bir iletişim içinde olun. Öğrencinizle ilgili bilinmesi gereken durumları bizlerle paylaşın ki dört sene sürecek bu eğitim faaliyetini en iyi şekilde ilerleyebilsin. Sizlerden sadece veli toplantılarında değil, diğer zamanlarda da okulumuza beklerken bu vesile ile 2014-2015 eğitim öğretim yılı 2.Döneminin Siz velilerimize, öğretmenlerimize ve öğrencilerimize hayırlı olmasını diliyorum. Saygılarımla.
09.02.2015
Osman Ersin AKKUŞ
Okul Müdürü