01/06/2026
İl Müdürümüz Mustafa GÖKBOĞA, bayram tatilinin ardından ilk mesai gününde İl Müdürlüğümüz personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada personelimizle sohbet eden İl Müdürümüz, tüm çalışma arkadaşlarımızın Kurban Bayramı’nı kutlayarak görevlerinde kolaylıklar diledi.