01/06/2026
📍Türkiye Dereceleri Elde Eden Öğrencilerimiz Müdürlüğümüzde Konuk Edildi 🇹🇷
İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Sn. Murtaza ALAN, Millî Eğitim Bakanlığı Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından, Sıfır Atık Vakfı iş birliğiyle düzenlenen çevre temalı yarışmada Türkiye dereceleri elde eden öğrencilerimizi makamında ağırladı. Ziyaret sırasında, öğrencilerimizle sohbet eden İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Sn. Murtaza ALAN, elde edilen başarılardan duyduğu memnuniyeti ifade ederek öğrencilerimizi, ailelerini ve öğretmenlerini tebrik etti.
Meçhul Asker Ortaokulu 7. sınıf öğrencimiz Ayşe Nisa Güray, Atıktan Sanata Ortaokul Kategorisinde hazırladığı “Sanatsal Dikiş Kutusu” adlı eseriyle Türkiye Birinciliği elde ederek;
Atatürk İlkokulu okul öncesi öğrencimiz Hamza Tuğra Aslantaş ise Atıktan Sanata Okul Öncesi Kategorisinde hazırladığı “Oyun Arkadaşım Kukla” adlı eseriyle Türkiye İkinciliği elde ederek 3 Haziran 2026 tarihinde İstanbul'da düzenlenecek olan ödül törenine katılmaya hak kazandı.
👏 Başarılarıyla ilimizi ve ilçemizi gururlandıran öğrencilerimizi, kıymetli ailelerini, okul yöneticilerimizi ve öğretmenlerimizi tebrik ediyor; başarılarının devamını diliyoruz. ♻️