16/07/2024
Kaymakamımız Sayın Adem KELEŞ'in Veda Mesajı
Beş yıla yakındır görev yapmaktan onur duyduğum Çubuk Kaymakamlığından Eskişehir Vali yardımcılığına atanmış bulunmaktayım.
İnşallah, beş yıldır yürüttüğüm bu görevimden, yeni vazifeme başlamak üzere 17 Temmuz Çarşamba günü ayrılıyorum. Çubuktaki görevim süresince hakkaniyet, sevgi, saygı ve hoşgörü çerçevesinde vatandaşlarımıza en iyi hizmeti sunmaya gayret gösterdim. Vatandaş odaklı kamu hizmeti ekseninde Çubuklu hemşerilerime etkin, süratli ve tarafsız bir şekilde hizmet verebilmenin gayesi içerisinde oldum.
Görevim süresince Devletin sıcak yüzünü büyük bir samimiyetle vatandaşlarımıza yansıtmaya çalıştım. Devlet kapısını herkese ulaşılır kılmaya çalıştım. Tüm siyasi ve kişisel çekişmelerden uzak olarak sadece vatandaşlarımızın ihtiyaçları ve hizmetin gerekliliği çerçevesinde, istişare ve iş birliğini önceleyerek çalışma gayreti gösterdim. Bu doğrultuda İlçemizin sosyal, kültürel alanlarda, hak ettiği seviyeye ulaşması yolunda rehberlik etmeyi, destek vermeyi, çaba göstermeyi öncelikli görevimiz olarak benimsedim.
Ankara’nın banisi Hacı Bayramı Velinin barış ve hoşgörü felsefesini günümüze taşıyan bir huzur kenti olan güzel ilçemizde huzur ortamının muhafazası, can ve mal emniyetinin temini ile şehit yakını ve gazilerimizin, kimsesiz yaşlılarımızın, garip gurabanın, yetim çocuklarımızın dilek, şikâyet ve sorunlarına eğilmek problemlerini çözümlemek en önemli hassasiyetimizi oluşturmuştur. Kamu kurum ve kuruluşlarımızın yanında bu sorunların çözümünde bu aziz şehrin güzel insanlarının, hayırseverlerinin ve sivil toplum kuruluşlarının da yakın ilgi ve desteğini gördüğümü memnuniyetle ifade etmek isterim. Gerek pandemi döneminde gerekse asrın felaketi Maraş depreminde gösterdiği birlik, beraberlik ve dayanışma ruhu her türlü takdirin üzenindedir.
Her zaman gönlümüzde yaşatacağımız Çubuk’tan ve dostlarımızdan ayrıldıktan sonra da verilen emeklerin ve yapılan hizmetlerin güzel neticelerini görmek, bizim için yegâne gurur kaynağı olacaktır. Umuyorum ki bu güzide şehir, Genç ve dinamik nüfusuyla, maddi ve manevi bereketiyle, çalışkan ve üretken insanıyla çok yakın bir gelecekte hak ettiği daha güzel yerlere erişerek adından gururla söz ettirmeye devam edecektir.
Çalıştığımız her yerde Halka hizmet Hakk’a hizmettir düsturunu şiar edinmiştik. Çubukta da bu gaye doğrultusunda çalışarak görevimizi tamamlamanın huzuru ve mutluluğu içerisinde ayrılıyorum. Bu vesile ile öncelikle; Çubukta kamu hizmetlerinin görülmesi asayiş ve esenliğin sağlanmasında büyük katkısı bulunan Yargı camiamız, Jandarma Teşkilatımız, Emniyet Müdürlüğümüz, kamu kurum ve kuruluşlarının idarecileri olmak üzere; görev yaptığım süre içerisinde birlikte çalıştığımız Belediye başkanımız tüm siyasi parti ilçe başkanlarımıza, muhtarlarımıza, odalarımıza ve diğer sivil toplum kuruluşlarımıza, hayırseverlerimize, azim ve sadakatle çalışan değerli mesai arkadaşlarıma, her kademeden kamu görevlilerine, yazılı ve görsel basınımızın değerli mensuplarına ve en önemlisi beni bağırlarına basan kadirşinas Çubuk Halkına teşekkür ediyor sevgi ve saygılarımı sunuyor, Allaha ısmarladık diyorum.
Hakkınızı helal ediniz.