01/06/2026
İl Müdürlüğümüzde düzenlenen Kurban Bayramı bayramlaşma programında, İl Müdürümüz Sayın Mustafa Göncü personelimizle bir araya geldi.
Bayramın birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunu paylaşmanın mutluluğunu yaşadığımız programda, tüm çalışma arkadaşlarımızın ve vatandaşlarımızın Kurban Bayramı kutlandı.
Kurban Bayramı’nın ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni ederiz.