08/06/2026
📢 ÇİFTÇİLERİMİZE MÜJDE! ÜRÜN DEĞİŞİKLİĞİ ÜCRETLERİ KALDIRILDI!
Değerli Üreticilerimiz,
Son dönemde yaşanan yağmur, sel ve dolu gibi doğal afetler nedeniyle mağdur olan ve tarlasında ürün değişikliği yapmak zorunda kalan çiftçilerimizden İlçe Tarım Müdürlüğü tarafından talep edilen 3.000,00 TL’lik ücret, odamızın girişimleri sonucu kaldırılmıştır.
🤝 GİRİŞİMLERİMİZ SONUÇ VERDİ
Ziraat Odası Başkanımız Ferhat ARSLAN, yaşanan afetlerin ardından çiftçilerimizin omuzundaki yükü hafifletmek adına İl Tarım ve Orman Müdürü ile acil bir görüşme gerçekleştirmiştir.
Başkanımızın, afetzede çiftçilerimizden bu ücretin talep edilmemesi yönündeki haklı talebi ve yoğun girişimleri neticesinde; sel, dolu ve benzeri doğal afetler sebebiyle ürün değişikliği yaptırmak zorunda kalan hiçbir çiftçimizden artık ücret alınmayacaktır.
"Biz her koşulda, her zorlukta üreticimizin yanındayız. Alın terinizin ve emeğinizin savunucusu olmaya devam edeceğiz."
Tüm çiftçilerimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bereketli ve kazasız bir sezon diliyoruz.
Ziraat Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ferhat Arslan